imprumut online

Află mai
multe despre

împrumuturi

Citeşte mai mult
« Înapoi la articole

Când să apelăm la SAL-Fin?

05 / 03 / 2018
Când să apelăm la SAL-Fin?

Nu întotdeauna produsele pe care dorim să le achiziționăm sau serviciile oferite de anumite instituții la care dorim să apelăm sunt pe măsura așteptărilor noastre, iar uneori acestea nu respectă deloc promisiunile făcute înainte de cumpărarea lor.

Din această cauză există posbilitatea ca uneori să apară anumite dispute legate de relația contractuală dintre consumator și comerciant, mai ales în cazul instituțiilor financiare non-bancare, în momentul în care sunt solicitate credite.

Totuși, nu aveți motive să vă faceți griji în legătură cu acest lucru deoarece dreptatea va fi întotdeauna de partea dumneavoastră în orice situație similară. Trebuie doar să apelați la ajutorul oferit de instituția SAL-Fin făcând o sesizare în legătură cu problema care a apărut.

Așadar, în cazul în care sunteți consumator de produse și servicii financiare non-bancare în afara activității profesjonale puteți apela cu încredere la SAL-Fin pentru a realiza soluționarea oricărui tip de dispută ce a apărut între cele două părți. Înainte de a contracta la aceste servicii, aveți datoria de a face dovada că ați încercat pe cont propriu să aplanați litigiul cu comerciantul respectiv, mai ales din cauză că se dorește existența unei bune intenții provenite de la cele două părți. Mai mult de atât, este necesar ca litigiul să fie național sau transfrontalier și să existe un contract realizat în scopul vânzării unor produse sau prestării unor servicii încheiat între un comerciant ce desfășoară activități financiare în România și un consumator ce dispune de apartenență la Uniunea Europeană.

Pentru respectarea condițiilor de eligibilitate impuse de SAL-Fin, consumatorul poate face o sesizare acestei instituții doar într-o perioadă de un an de la data la care a făcut reclamație comerciantului sau au fost săvârșite faptele ce au dus la nașterea disputei. Nerespectarea acestei perioade de timp ar putea duce la refuzul acordării de ajutor de către SAL-Fin.

Mai mult de atât, litigiul existent trebuie să se încadreze într-una din piețele aflate în baza de date a Autorității de Supraveghere Financiară, iar acesta să nu mai fi fost prezentat unei alte instituții de mediere sau în instanță judecătorească. În caz contrar, aceste acțiuni se pot sfârși prin refuzul instituției SAL-Fin de a supune respectivul litigiu procedurilor de soluționare.

În cazul în care se optează pentru soluționarea posibilelor litigii apărute între instituții financiare și consumatorii sai, aceștia pot beneficia astfel de o serie de avantaje. În primul rând, timpul de soluționare este unul mai scurt decât în cazul supunerii cazului în cadrul unei instanțe judecătorești, deoarece o decizie luată în legătură cu un litigiu sesizat către SAL-Fin va fi luată în decurs de 90 de zile.

Bineînțeles, procesul de rezolvare a problemelor pe căi amiabile sunt mult mai simple decât în cazul unuia judecătoresc și nu este unul la fel de riguros, iar în același timp este gratuit pentru orice consumator, fie persoană fizică sau juridică.

Orice client al SAL-Fin are posibilitatea de a alege cum dorește să fie luată decizia privind problema apărută, iar instituția pune la dispoziție în acest sens două modalități – una prin care se propune o soluție sau una prin care este impusă o soluție pe măsura problemie apărute și situației consumatorului și care trebuie respectată de ambele părți. În cadrul procedurilor de soluționare a litigiilor, persoanele în cauză au parte de consiliere gratuită din partea secretariatului tehnic în momentul completării dosarului cu documentația necesară și a depunerii lui.

Sursa : http://www.salfin.ro/

  • Când să sunați la SAL-Fin
  • când să mergeți la SAL-Fin
  • când să vizitați SAL-Fin
« Înapoi la articole

Despre compania de împrumut AASA

Aasa Finance IFN SA este o companie de tehnologie financiară înfiintată în România, în 2018 și îsi propune începerea operațiunilor în acest an.

Face parte din grupul Aasa Global Group, fondat în 2011, grup ce operează în prezent și în Finlanda, Polonia și Suedia. Aasa Finance IFN SA reprezintă un nou pas în planul ambițios de expansiune al Grupului către piețe cu un potențial de creștere ridicat.